loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 47 پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

برنامه یا بهتر بگوییم پیام رسان ita به عنوان یک شبکه ارتباطی و اجتماعی طراحی شده است که پاسخگوی نیاز اپلیکیشن های ایرانی در این زمینه است.

پیام رسان ایتا به شما امکان می دهد با افراد دیگر از جمله دوستان و خانواده خود چت کنید. از طریق چت و پیامک با آنها تماس بگیرید. تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. این نوع پیام رسان به شما این امکان را می دهد که مانند سایر پیام رسان ها گروه یا کانال ایجاد کنید و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیایید نگاهی به مزایا و معایب گزارشگر ITA بیندازیم. برای دانلود ایتا با لینک مستقیم به اپ ناب مراجعه نمایید.


وقتی در مورد مزایا و معایب پیام رسان ITA صحبت می کنیم، می توان در مورد این برنامه جوانب مثبت و منفی زیادی گفت. همچنین سعی می کنیم در قالب نقدی کاملا صادقانه نقاط قوت و ضعف این شبکه اجتماعی را به شما دوستان عزیز ارائه کنیم.

Eta مزایای دارد

1- امکان ایجاد کانال چوبی در شرق

این برنامه به شما امکان می دهد کانال های درختی ایجاد کنید. کانال های درختی کانال هایی با ویژگی های جدید هستند. در همکاری با کانال درختی می توان به کارکردهای زیر اشاره کرد: انتقال محتوای ساعت، حذف خودکار محتوای ارسالی، ارسال متون طولانی با تصویر، گیف، شناسایی زیرمنوها و .... این ویژگی ها به شما کمک می کند کانال ها و محتوای خود را به طور کارآمد و حرفه ای مدیریت کنید.

سامانه ایتا توانایی ویژه ای در ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها دارد. ارائه خدمات تخصصی این برنامه به شرکت ها باعث کاهش هزینه های آنها می شود.

2- پشتیبانی توسط ابزارهای مختلف

در زمینه بررسی مزایا و معایب پیام رسان ایتا به این ویژگی کاربردی می رسیم که برنامه ایتا به راحتی بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر قابل نصب است. دستگاه های اندروید، SOI و ویندوز از این برنامه پشتیبانی می کنند. می توانید همزمان در چندین دستگاه به حساب Eta خود وارد شوید.

ایتا دارای محیط ابری است و همگام سازی بر اساس این فضا به صورت یکپارچه انجام می شود. این امکان نصب برنامه را به طور همزمان با استفاده از چندین دستگاه فراهم می کند. برای این، باید شماره تلفن خود را در برنامه در هر دستگاهی که می خواهید به حساب Eta خود آنلاین شوید، وارد کنید.

3- زمان آخرین بازدید را مخفی کنید

در پیام رسان هایی مانند تلگرام و ایتا می توان آخرین زمان مشاهده شده را مخفی کرد. می توانید آخرین زمان بازدید خود را از برخی یا همه بازدیدکنندگان پنهان کنید برای این منظور باید وارد قسمت تنظیمات حریم خصوصی شوید.

4- یک گروه ایجاد کنید

همانطور که در ایتا گفتیم; امکان ایجاد گروه وجود دارد. در این قسمت می خواهیم در مورد گروه های ETA بیشتر صحبت کنیم.

هر تیم ایجاد شده در اولین ITA می تواند تا 500 عضو داشته باشد. ویژگی های جالبی برای تیم ETA وجود دارد که قابل ذکر است.

امکان ویرایش و حذف پیام ها به صورت گروهی پس از چاپ آنها وجود دارد. می توانید به پیام های سایر افراد در گروه پاسخ دهید یا به پیام های آنها پاسخ دهید. امکان نادیده گرفتن گروه وجود دارد، بنابراین پیام های ارسال شده به گروه برای شما بی صدا خواهد بود. اما اگر پیامی به طور خاص برای شما ارسال شود؛ او ساکت نخواهد ماند.

شما می توانید مدیر گروه را در پیام Ita انتخاب کنید. مدیر می تواند پیام های گروهی را مدیریت و حذف کند. همچنین می توانید یک عضو جدید اضافه کنید یا یک عضو را از گروه حذف کنید.

گروه ها به شما این امکان را می دهند که دوستی های کوچکی با خانواده و دوستان برقرار کنید و به تبادل اطلاعات و چت بپردازید. حداکثر تعداد اعضا در ایتا 500 نفر خواهد بود. هر عضو می تواند فرد دیگری را به گروه اضافه کند و عکس پروفایل گروه را تغییر دهد.

در آینده نزدیک گزینه سوپرگروه یا سوپرگروه به این پیام رسان اضافه خواهد شد. سوپرگروه‌ها به شما امکان می‌دهند گروه‌های بزرگ‌تری با اعضای بیشتر ایجاد کنید. علاوه بر Eta، می توانید در اینستاگرام نیز گروه ایجاد کنید.

5- نام کاربری

شما می توانید یک نام کاربری برای خود تعیین کنید. سایر افراد در Eta می توانند شما را با استفاده از این نام کاربری پیدا کنند و نام کاربری شما برای دیگران قابل مشاهده خواهد بود. با وارد کردن نام کاربری، افرادی که حتی شماره شما را ندارند می توانند به شما پیام دهند.

6- شماره تلفن را تغییر دهید

شماره تلفن در برنامه ایتا قابل تغییر است. می توانید شماره تلفنی را که با آن حساب ITA ایجاد کرده اید تغییر دهید. با این کار شماره تلفن جدید به کتاب شما اضافه می شود.

7- نام کاربری را حذف کنید

اگر نمی خواهید نام کاربری خود را قرار دهید و نمی خواهید دیگران شما را از طریق نام کاربری شما پیدا کنند. می توانید نام کاربری خود را حذف کنید. برای حذف به قسمت تنظیمات رفته و قسمت نام کاربری را خالی بگذارید و سپس ذخیره کنید. به این ترتیب یک نام کاربری خالی ایجاد می شود و نام کاربری قبلی شما حذف می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 3,626
  • بازدید سال : 31,051
  • بازدید کلی : 70,772