loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 365 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کمپروسور های اسکرال میتوانند در دمای بالای 65 درجه حرارات براحتی به فعالیت خود ادامه دهند و همچنین کمپروسور اسکرال بسیار کم مصرف هستند و همچنین مصرف کمتری دارند و همچنین کیفیت بالایی دارند و استهلاک کمتری دارند . امکان وارد کردن جریان هوای تازه به فضا را دارد و به علت مجهز بودن به فیلتر هوا، هوای ساختمان بسیار مطبوع و عاری از آلودگی می شود. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت بوش حالت AUTO RESTART که شروع مجدد خودکار دستگاه و اتصال به کانال هوای تازه که موجب میشود شما از هوای تازه تری استفاده نمایید اشاره کرد . همه داکت اسپلیت های بوش دارای قابلیت برنامه ریزی هفتگی میباشد و همه دستگاه های کانالی قابلیت اتصال به کانال هوای تازه که اصلاحا به FRESH AIR معروف است را دارند . داکت اسپلیت بوش غالبا سرد و گرم میباشد و همچنین میتواند از یک کویل اب گرم که میتواند به موتورخانه یا پکیج وسیستم گرمایشی منزل شما متصل شود میتوان به عنوان مدار گرمایشی داکت اسپلیت کانالی استفاده کرد .

از دیگر ویژگی های دیگر داکت اسپلیت بوش اشغال کردن فضای کم ان به دلیل نصب در داخل سقف میباشد که میتواند زیبایی و مخفی بودن سیستم تهویه مطبوع در فضای شما را شامل گردد . با توجه به اطلاعات دستگاه “میزان مصرف انرژی در حالت های سرمایش و گرمایش “و کلاس انرژی دستگاه میتواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند . در بسیاری از منازل به دلیل کم بودن ارتفاع سقف شما قادر به اجرای داکت اسپلیت در منزل خود نخواهید بود اما در داکت اسپلیت کانالی بوش شما با مشکلات هرگز مواجه نخواهید شد . ارتفال یونیت داخلی در داکت اسپلیت بوش در ظرفیت های 24000 و30000 و 36000 فقط 28 سانتیمتر بوده که این امر سبب میشود به راحتی در زیر سقف های کم ارتفاع و کاذب سقف منزل شما که ارتفاع کمی دارند نصب و راه اندازی شوند . واگر دستگاه درست عمل نکند انرا به گردن شرکت سازنده می اندازند .با جرات میتوان گفت راندمان و بهره وری دستگاه به نصب صحیح و اصولی بستگی دارد .

بدون شک هر سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده دارای معایب و مزایا قابل ملاحضه خود میباشد که داکت اسپلیت هم از این قانون مستثنا نیست .تنها باید از این مسله اطمینان حاصل کرد که مزایا اجرای ان نسبت به معایب ان برتری دارد . دست آورده است، باید در محاسبه خسارت درنظر گرفته شود. کمپرسور قلب سیکل تبرید با مکش بخار خروجی مبرد از اواپراتور و متراکم کردن بخار (همانند مالش دو دست که باعث ایجاد گرمایش می شود) گاز بسیار داغی را به کندانسور می فرستد که گاز داغ ورودی به کندانسور با ارتباط با هوای محیط اطراف که برای این گاز دمای خنکی است(دمای پشت بام یا بالکن در تابستان!!!!) تبدیل به مایع مبرد می شود حال این مایع پرفشار را باید به کمک وسایل انبساطی که در این سیستم استفاده از لوله های باریک مویین (در دستگاه های با ظرفیت پایین و متوسط استفاده می شود) است تقلیل (کاهش) فشار داد که با فشار ثابت در اواپراتور جریان یابد. داکت اسپلیت گری ( داکت خانگی ) یکی از رایجترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان است، این سیستم همانند اسپلیت دیواری گری از یک واحد داخلی (هواساز) و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند.

مایع از طریق لوله های مسی به هواساز منتقل می شود. جهت اتصال لوله آبگرم به هواساز باید لوله آبگرم رفت و برگشت ( ابگرم ورودی از پکیج یا موتورخانه ) در فاصله عرضی ۲۰ سانتی متری از سمت جلو دستگاه و ارتفاع ۲۰ سانتی متری از زیر فریم به صورت موازی با دستگاه همراه با شیر فلکه با سایز۳/۴ اینچ اجرا گردد سپس با اتصال شلنگی از لوله به هواساز استفاده میشود.این شلنگ ها دارای دو جنس خرطومی و حصیری می باشند شلنگ های حصیری انواع گوناگونی دارد که در تاسیسات حراراتی و برودتی بهداشتی به کار برده می شود. در مرحله اول باید پوست به خوبی تمیز و پاکسازی شود تا هیچ گونه آلودگی ای روی سطح پوست وجود نداشته باشد. واژه اول این سیستم کلمه سیکل است به معنای رسیدن به نقطه مبدا یعنی مبرد است تمام هدف این سیستم بازآوری مبرد جهت استفاده مجدد در سیستم می باشد. سرمایش داکت اسپلیت به واسطه کمپرسور موجود در یونیت خارجی و گاز مبرد تامین میشود که در فصل بهار و تابستان فعال میشود.

اینجا در مورد تجهیزات گرمایشی بیشتر بخوانید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 1,307
  • بازدید سال : 45,542
  • بازدید کلی : 85,263