loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 359 پنجشنبه 30 شهریور 1402 نظرات (0)


ارائه

مرکز پخش قطعات کامپیوتر آریا اندیش آسیا نیازهای مشتریان خود را برای تامین و ارائه لپ تاپ و کامپیوتر و قطعات آنها در بازار داخلی تامین می کند. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتری سعی در عرضه بهترین ها دارد.

انجام بازی های رایانه ای که در سال های اخیر به یک سرگرمی مهم تبدیل شده اند. این بازی ها به تجهیزات خاصی نیاز دارند. مانیتور گیمینگ که یکی از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر است، یکی از ابزارهای مهم برای کسانی است که بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌دهند. برای انتخاب مانیتور گیمینگ مناسب برای انجام این بازی ها می توانید با نمایندگی های تخصصی آریا اندیش آسیا تماس بگیرید.

ویژگی هایی که هنگام انتخاب مانیتور بازی در نمایندگی رسمی ایسوس باید در نظر بگیرید

از آنجایی که سرعت در بازی های رایانه ای بسیار مهم است، در نظر گرفتن تغییرات زمانی در تصاویر متحرک روی مانیتور به افزایش هیجان بازی کمک می کند. به قابلیت تغییر سریع تصاویر زمان پاسخ نیز گفته می شود. سرعت پایین پردازش زمان پاسخ، سرعت پردازش تصویر بازی را بهبود می بخشد. در بازی های کامپیوتری تغییرات زاویه تصویر بسیار امکان پذیر است، بنابراین به مانیتوری نیاز است که این تغییرات را به خوبی پشتیبانی کند، اندازه صفحه نمایش باید با توجه به نوع بازی انتخاب شود. اندازه صفحه نمایش بر حسب اینچ مشخص شده است. 24-34 اینچ برای صفحه نمایش های مورد استفاده در بازی های رایانه ای مناسب است. اگر فضای مناسب و پول کافی برای به دست آوردن یک صفحه نمایش بزرگ دارید، بهتر است به سراغ آن بروید، زیرا استفاده از صفحه نمایش بزرگ باعث بهبود کیفیت بازی می شود. مانیتورهای اصفهان برای انواع بازی های کامپیوتری بهترین ها محسوب می شوند.

یکی از دلایل کیفیت بالای تصاویر رزولوشن مناسب است. اگر کارت گرافیک قدرتمندی باشد، رزولوشن قدرتمند می تواند به افزایش کیفیت بازی کمک کند. با کارت گرافیک و وضوحی که کیفیت پایینی دارد، قدرت تصاویر بسیار پایین خواهد بود.

نمایش رنگ واقعی یکی دیگر از ویژگی های متمایز مانیتورها است. زاویه دید با کیفیت به تجسم تصاویر و رنگ ها به شکل اصلی کمک می کند. فناوری به کار رفته در پنل باعث می شود این ویژگی ها در تصویر ظاهر شوند.

قسمت دیگری که به بهبود کیفیت تصاویر مانیتور ورزشی کمک می کند نوع جدول است. انتخاب نوع تخته بستگی به سلیقه شخصی دارد. پنل های IPS اغلب توسط طراحان گرافیک و گیمرها برای نمایش شفاف و واقعی خود استفاده می شود. سایر پنل ها نیز برای بازی مناسب هستند که یکی از این پنل ها مدل TN می باشد. این جدول به دلیل سرعت واکنش انتخاب شده است.

به روز کردن تصاویر و تازه کردن، نرخ تازه سازی نامیده می شود. بی اعتباری حرکتی که بین فریم های تصاویر رخ می دهد به نرخ رفرش بالا بستگی دارد. این اندازه گیری های تصویر بر حسب واحد فریم روی تصاویر انجام می شود. تصاویر نمایش داده شده روی صفحه به کارت گرافیک بستگی دارد.

با افزایش سایز مانیتور می توان فاصله ی مورد نیاز برای دور شدن از مانیتور را مشاهده کرد. نمایشگرهای بزرگتر به دلیل میدان دید وسیعی که در اختیار گیمرها قرار می گیرد، در نظر گرفتن فاصله مناسب برای حفظ سلامت چشم را آسان می کند. مانیتورهای بازی را می توان به راحتی روی دیوار یا روی پایه مناسب نصب کرد. پایه کامپیوتر ارتباط مستقیمی با قابلیت های ارگونومیک آن دارد. برای تغییر زاویه مانیتور، استفاده از پایه بسیاری از محدودیت های زاویه دید هنگام مشاهده مانیتور را از بین می برد. استفاده از این پایه های ظرفیت در محیط های مختلف بسیار راحت است.

نکاتی برای خرید مانیتور گیمینگ

نوع بازی های چند نفره ارتباط مستقیمی با مانیتورهای بازی دارد. هنگام خرید این مانیتورها بهتر است فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. در نگاه اول بهتر است به اندازه گارد توجه کنید. مانیتورهایی که برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده اند، از نظر اندازه بزرگتر هستند. فناوری مورد استفاده در ساخت صفحه نمایش به دلیل بروز رسانی های مکرر از ویژگی های مهندسی بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین اگر دانش لازم در این زمینه را ندارید، بهتر است با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید.

تفاوت بین مانیتور گیمینگ و مانیتور معمولی

مانیتور ایسوس بازی برای افرادی که بازی های رایانه ای انجام می دهند طراحی شده است، به همین دلیل به نظر می رسد فاکتورهایی مانند وضوح تصویر برای انجام این بازی ها ضروری باشد. نرخ تازه سازی این مانیتورها بسیار بالاست و واکنش سریع آنها سرعت بازی های رایانه ای را افزایش می دهد. به دلیل استفاده از مانیتورهای معمولی برای استفاده روزمره، نیازی به پیاده سازی بسیاری از فاکتورها در طراحی این مدل مانیتور نیست. برای کارهای عمومی نیازی به استفاده از کامپیوتر هوشمند به دلیل هزینه بالای آن نیست و یک مانیتور معمولی برای مشاهده تصاویر کافی است.

نتیجه

طراحی مانیتورهای جدید برای گیمرهای حرفه ای با طراحی حرفه ای انجام می شود زیرا باید این بازی ها را سریع انجام دهند. برخلاف مانیتورهای معمولی، این مانیتورها با تغییرات سریع زاویه دید و همچنین زمان پاسخ دهی مناسب و اندازه بزرگتر از استانداردهای سایر مانیتورها تولید و عرضه می شوند. برای مشاهده انواع قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر در اصفهان توسط شرکت آریا و آسیا می توانید به قسمت ارائه محصولات سایت مراجعه و در صورت تمایل به مشاوره با فروشندگان حرفه ای این مجموعه با این شماره تماس بگیرید. در سایت ذکر شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,467
  • بازدید ماه : 2,589
  • بازدید سال : 30,014
  • بازدید کلی : 69,735