loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 55 شنبه 13 خرداد 1402 نظرات (0)

متن آهنگ چه باشی چه نباشی غم تو سهیل مهرزادگان

بعد من در ؛ پس این شهر ؛ کسی ♫♫
دست تورا … دست تورا … میگیرد ♫♫
یک نفر ؛ میرسد از راه در ؛ این فاصله جا … می گیرد ♫♫
هر ؛ که با … بغض شبی پرسه زده ♫♫
پرسه زده حال مرا … می فهمد ♫♫
ته فنجان تو دیوانگی فال مرا … می فهمد ♫♫
فرض کن فرض کن آخر ؛ این قصه جدایی باشد ♫♫
من که کافر ؛ شده ام ! باید خدایی باشد ♫♫
فرض کن از غم ! تو سر ؛ بیابان بزنم ♫♫
تو نباشی تک تنها … تک تنها … به خیابان بزنم ♫♫

سر ؛ تو بر ؛ سرمن چش شده میفهمی ♫♫
من برای تو دلم ! تنگ شده میفهمی ♫♫
بی تو از تک تک این ثانیه ها … بیزارم ♫♫
نت به نت بغض من آهنگ شده میفهمی ♫♫
بی هوای تو قدم ! میزنم ! مو هی نفسم ♫♫
هی نفسم ! میگیرد ♫♫
میروی چشم ! مرا ♫♫
دریاچه غم ! میگیرد ♫♫
تو بدهکاری به من میروی میروی ♫♫
باز چقدر ؛ دلگیرم ♫♫
خاطرات تو مرا … میشکد میکشد میمیرم ♫♫
فرض کن فرض کن آخر ؛ این قصه جدایی باشد ♫♫
من که کافر ؛ شده ام ! باید خدایی باشد ♫♫
فرض کن از غم ! تو سر ؛ بیابان بزنم ♫♫
تو نباشی تک تنها … تک تنها … به خیابان بزنم ♫♫
سرتو بر ؛ سرمن چش شده میفهمی ♫♫
من برای تو دلم ! تنگ شده میفهمی ♫♫
بی تو از تک تک این ثانیه ها … بیزارم ♫♫
نت به نت بغض من آهنگ شده میفهی ♫♫

https://musicdel.ir/single-tracks/4438/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 3,251
  • بازدید سال : 30,676
  • بازدید کلی : 70,397