loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 445 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)


اخیرا خدمات سالن های زیبایی زنانه و مردانه با استفاده از تکنیک های زیبایی دائمی رونق زیادی پیدا کرده و روش های قدیمی کنار گذاشته شده است. زیرا تکنیک های زیبایی دائمی که امروزه در آرایشگاه های زنانه و مردانه استفاده می شود مزایای بسیاری دارد و شرایط بسیار ایده آل تری را ایجاد کرده است. البته لازم به توضیح است که تکنیک های زیبایی دائمی برای خانم ها و آقایان متفاوت است و خدمات یکسانی برای آن ها وجود ندارد. بلکه تفاوت هایی بین خدمات زیبایی دائمی برای آنها نسبت به خانم ها وجود خواهد داشت.

خدمات سالن زیبایی

به طور کلی جدیدترین خدمات زیبایی بانوان، خدمات زیبایی دائمی هستند که اجرای آن باعث کاهش استفاده از لوازم آرایش در خانم ها شده و خانم ها از طریق آن می توانند از زیبایی دائمی برخوردار شوند. به عبارتی با وجود خدمات آرایشی دائمی نیاز خانم ها به استفاده از لوازم آرایشی کاهش می یابد و این عزیزان می توانند بدون استفاده از وسایل آرایشی در هر ساعت از شبانه روز زیبایی خود را حفظ کرده و شرایط ایده آل تری داشته باشند.

از این رو خدمات زیبایی دائمی یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین روش های آرایشی و زیبایی مورد تقاضا در سالن های زیبایی است و بخش قابل توجهی از درآمد آرایشگاه ها از این طریق تامین می شود.

خدمات زیبایی دائمی چیست؟

به طور کلی خدمات زیبایی دائمی که در سالن های زیبایی انجام می شود راه حل هایی هستند که برای بهبود زیبایی صورت و رفع لک های صورت استفاده می شوند و ماندگاری طولانی مدتی دارند. اما در نظر داشته باشید که ماندگاری این سرویس زیبایی تا پایان عمر نیست، بلکه در مقایسه با سایر روش هایی که برای بهبود زیبایی استفاده می شود، کمی بیشتر خواهد بود. به طور کلی می توان در نظر گرفت که مدت زمان خدمات زیبایی دائمی بسته به نوع روش مورد استفاده از یک ماه تا دو سال متغیر است.

لیست خدمات زیبایی دائمی

لیست خدمات زیبایی دائمی که از مهم ترین، پرطرفدارترین و جدیدترین خدمات آرایشی محسوب می شود به شرح زیر است:

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یکی از محبوب ترین و بهترین تکنیک هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. از این روش برای ترمیم چشم استفاده می شود و با کمک آن می توان شکل و مدل چشم را تغییر داد، عیوب چشم را برطرف کرد و یا تمرکز بیشتری ایجاد کرد. استقبال از میکروبلیدینگ چشم در بین بانوان کشورمان به حدی است که از هر 5 خانمی که در جامعه می بینید، 4 نفر از این روش استفاده کرده اند.


میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد

لازم به توضیح است که میکروبلیدینگ ابرو حتی برای کسانی که ابروهای خود را از دست داده اند و یا از درد، بخیه، زخم و سوختگی در ابرو رنج می برند امکان پذیر است و این دسته از بانوان دوست داشتنی نیز می توانند ابروهای خود را از این طریق ترمیم کنند. میکروبلیدینگ ابرو فقط برای خانم ها نیست، در سالن های مردانه نیز برای ترمیم ابروهای آقایان استفاده می شود.

مژه و خط چشم میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ نه تنها برای ابرو، بلکه برای مژه و تاتو ابرو نیز استفاده می شود. میکروبلیدینگ مژه خالکوبی خط چشم در قسمت پایین مژه است. در این روش خطوط روی پوست قرار نمی گیرند و فقط زیر مژه ها قرار می گیرند که نتایج طبیعی و طبیعی ایجاد می کند.

اما در روش میکروبلیدینگ پلک خط تاتو به داخل پوست رفته و ظاهری کاملا مشابه پلک ایجاد می کند، با این تفاوت که میکروبلیدینگ پلک پاک نمی شود و نتایج آن ماندگار است، اما اگر سعی کنید از آن استفاده کنید. خط چشم بکشید، نتایج ممکن است به سرعت محو و ناپدید شوند. در این روش از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که از طریق آن رنگ مورد نظر به لایه میانی پوست زده می شود و خط چشم یا مژه روی چشم ها زده می شود. بنابراین خانم هایی که از آرایش چشم خسته شده اند و دوست ندارند زمان زیادی را صرف آرایش چشم کنند، میکروبلیدینگ مژه و پلک را با کمال میل پذیرفته اند.



میکروسایدینگ لب و میکروبلیدینگ

سایر تکنیک های مورد استفاده به عنوان خدمات سالن که در لیست خدمات آرایشی دائمی قرار دارند عبارتند از: میکروسایدینگ و رنگ کردن لب. میکروساید لب روشی است که در آن تمرکز بیشتر بر روی مدل و فرم لب است و خطوط اطراف لب به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و معایب آن برطرف می شود. با میکروسایدینگ روی لب ها می توانید حجم لب ها را افزایش دهید یا فرم بهتری در آن ها ایجاد کنید.

از طرفی بالم لب میکروبی نیز در این روش بسیار پرطرفدار است، رژ لب رنگ دلخواه شما را روی لب ها تاتو می کند و به لب ها زیبایی می بخشد. ماندگاری این روش طولانی است و جلوه ای کاملا طبیعی به لب ها می دهد. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که لب های سفید کم رنگی دارند و روح ندارند. همچنین، کسانی که روی لب‌های خود کک و مک دارند نیز کاندیدهای خوبی برای برق لب هستند. زیرا با این روش تمامی معلولیت ها به میزان قابل توجهی تحت پوشش قرار می گیرد.

کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از مهم ترین خدمات زیبایی است که در سالن های زنانه دائمی است و بسیاری از خانم ها از این روش استفاده می کنند. کاشت ناخن محدودیت سنی ندارد و متقاضیان از دختران نوجوان تا زنان مسن را شامل می شود. معرفی کاشت ناخن که مزایای زیادی نسبت به ناخن های مصنوعی دارد، باعث توقف استفاده از ناخن های مصنوعی شده است. به این ترتیب ناخن مصنوعی یا ژل ناخن طی یک فرآیند خاص و برنامه ریزی شده روی ناخن طبیعی قرار می گیرد.

سپس رنگ ناخن مورد نظر متقاضی روی آن قرار می گیرد و نقاشی روی ناخن کشیده می شود. نتیجه این روش حدود یک ماه ماندگاری دارد و از آنجایی که خانم هایی که از لاک ناخن استفاده می کنند انواع مختلفی روی ناخن های خود دارند، بیشترین علاقه را به این روش دارند. لازم به توضیح است که ترمیم ناخن در زندگی روزمره مشکلی ایجاد نمی کند و استرس ایجاد نمی کند و برای همیشه به زیبایی ناخن ها می افزاید. همچنین لازم به ذکر است که کاشت ناخن نه تنها برای دست بلکه برای پا نیز انجام می شود.

کاشت مژه

یکی دیگر از خدمات بسیار محبوب سالن زیبایی که در لیست خدمات زیبایی دائمی گنجانده شده است، کاشت مژه است. در این روش مژه های مصنوعی نخ به نخ به مژه های طبیعی متصل می شوند و جلوه زیادی به چشم می دهند. ماندگاری این روش بسیار بیشتر از مژه های مصنوعی استفاده شده در گذشته است و می توان از نتایج آن تا ماه ها استفاده کرد.

بعد از این مدت کاشت مژه را می توان ترمیم کرد تا نتایج طولانی تر باقی بماند. زیرا زیبایی چشم در صورت بسیار مهم است. استفاده از این روش بسیار محبوب شده است. و با کمک آن خانم ها نیازی به آرایش چشم ندارند و ساعات طولانی را در طول روز برای این منظور سپری می کنند.


کلام پایانی

بهتر است خدمات آرایشگاه دائمی یا غیر دائمی را در بهترین آرایشگاه ها انجام دهید تا نتیجه مناسب بگیرید و از آنها راضی باشید. سالن زیبایی نوجا در سعادت آباد تهران یکی از بهترین آرایشگاه های زنانه است که می توانید برای خدمات زیبایی دائمی یا غیر دائمی انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه می توانید به بخش های مختلف وب سایت nozhasalon.ir مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

https://www.asriran.com/fa/news/892311/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

http://aftabir.com/reportages/view/4619/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%B4%D8%AA

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,126
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 28,064
  • بازدید کلی : 67,785