loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 26 یکشنبه 05 فروردین 1403 نظرات (0)

متن آهنگ سیامک عباسی تنهایی

دوباره من دوباره یه شب ساکت یه غم سنگین یه شعر غمگین رو لبامه!♫!
هنوزم که هنوزه خیلی دوست دارم تا ابد یاد تو باهامه!♫!
هنوزم تا به خودم فکر میکنم یاد تو میوفتم به همه گفتم من یعنی تو!♫!
با خودت نگفتی چی میمونه از دل من خسته من تنها من بی تو!♫!
تنهایی یعنی بشینی ببینی همه رویات میره از دست!♫!
تنهایی یعنی نفست الان نفسای یکی دیگست!♫!
تنهایی یعنی ببینی واسه دلت نمیشه دیگه کاری کرد!♫!
تنهایی یعنی جلو مردم نشه آبرو داری کرد!♫!

 

ما با اون همه خاطره محاله این فاصله حتماًیکی چشمون زد!♫!
غم نموندن تو بود که تیر آخرو به قلب نیمه جون زد!♫!
ما که قلبامون یکی حتی دردامون یکی بود دنیامونو میساختیم!♫!
بگو چی شد که این آخرا هر کدوم از هم جدا هر دومون به زندگی باختیم!♫!
تنهایی یعنی بشینی ببینی همه رویات میره از دست!♫!
تنهایی یعنی نفست الان نفسای یکی دیگست!♫!
تنهایی یعنی ببینی واسه دلت نمیشه دیگه کاری کرد!♫!
تنهایی یعنی جلو مردم نشه آبرو داری کرد!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/86682/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 3,643
  • بازدید سال : 31,068
  • بازدید کلی : 70,789