loading...
سایت خبری
نویسنده سایت خبری بازدید : 53 پنجشنبه 05 بهمن 1402 نظرات (0)


برخی از پیش نیازها عبارتند از:

یک آرایشگر زن موفق چه ویژگی هایی دارد؟

مقاله ارائه شده به شما پاسخی کاربردی برای این سوال ارائه می دهد. با مجموعه فرشته الوندی همراه باشید.

نکاتی برای آرایشگران زن موفق

بسیاری از سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس موفق ویژگی های مشترکی دارند و یک آرایشگر موفق باید این ویژگی ها را در سالن زیبایی خود درک کند.

به طور کلی و در ابتدا یک آرایشگر خانم باید به سه موضوع مهم توجه کند:

یافتن و استخدام کارمندان خوب

ارائه جدیدترین و محبوب ترین مدل ها و ترندها در دکوراسیون و پیروی مداوم از این روش

یک خط مشی کاری مستمر برای حفظ رضایت مشتری و کارکنان داشته باشید.

این سیاست استخدامی ممکن است شامل مزایای پولی مانند ارائه تخفیف به مشتریان یا پاداش به کارکنان باشد و همچنین ممکن است شامل مزایای غیر پولی برای کارکنان آرایشگاه باشد، مانند ایجاد محیطی دلپذیرتر و راحت‌تر و ارائه خدمات پشتیبانی رایگان. دلیل این توصیه مشتریان وجود رقابت زیاد در سالن های زیبایی زنانه است.

از طرفی سلیقه و ترجیحات آرایشگر زن موفق منجر به برگزاری دوره های آموزشی بسیار یا بهتر می شود که آرایشگر زن موفق را از جمعیت جدا می کند.آرایشگرها او را در رشته خود برجسته می کنند.

اکنون و پس از مقدمه فوق، توجه شما را به هشت ویژگی مهم که مشخصه موفق ترین سالن های زیبایی زنانه و آرایشگاه های زنانه موفق است جلب می کنم. ما در حال نقاشی هستیم:

1- هر مشتری خاص است:

همیشه به یاد داشته باشید که رضایت مشتری بسیار بیشتر از ارائه یک مدل موی خوب یا هر خدمات زیبایی دیگر بستگی دارد. راز در این مورد این است که هر بار که از سالن بازدید می کنند، کار کنید یا برنامه ریزی کنید تا مشتریان خود را خوشحال کنید.

که به او توجه ویژه ای می شود. این کار شما نه تنها آن مشتری را به آرایشگاه شما باز می گرداند، بلکه باعث می شود که همان مشتری شما را با مشتریان جدید معرفی کند.

2- برای استفاده از فناوری های جدید باز باشید

در حال حاضر ابزارها و تجهیزات جدید مختلفی در سالن های زیبایی زنانه استفاده می شود، از ایجاد وب سایت برای سالن زیبایی گرفته تا انواع اپلیکیشن ها که در این مقاله دوازده راه برای بازاریابی آنلاین آرایشگاه زنانه را توضیح داده ایم.

به عنوان یک آرایشگر زنانه موفق در کنار استفاده از تکنیک ها و روش های قدیمی اما مفید در آرایش و بازاریابی مو؛ همچنین باید از تکنولوژی جدید بهره ببرید و در این کار پیگیر باشید

3-اتاق زنان را تمیز نگه دارید

اطمینان حاصل کنید که تمیزی بالای آرایشگاه زنانه یکی از دلایل رایج مراجعه همه مشتریان خانم در دفعات بعد است.

هرگونه کثیفی یا بی احتیاطی پرسنل در تمیز نگه داشتن آرایشگاه و یا ریختن مو در کف سالن زیبایی دلیلی بر غیرحرفه ای بودن شما در نزد مشتریان است.

یک سالن زیبایی زنانه باید همیشه بدون کوچکترین لک بدرخشد. همین موضوع در مورد ظاهر شما و کارمندانتان صدق می کند و باید به آن پایبند باشید.

بد لباسی شما و پرسنلتان یا موهای نامرتب هر کدام از شما باعث می شود که مشتریانتان به دنبال آرایشگاه دیگری باشند!

4- روابط خوب با مشتریان و کارمندان رمز موفقیت است.

میزان موفقیت یک آرایشگر و سالن زیبایی او تا حد زیادی به کیفیت رابطه او با مشتریان و کارمندانش بستگی دارد. برای حفظ ارتباط خوب با کارمندان و مشتریان خود به یک برنامه و روش روشن نیاز دارید.

5- موضوع جذب نیرو

این کار باید وقت شما را بگیرد و نباید بلافاصله یا در یک محیط سرپایی انجام شود. ابتدا باید اصولی را که باید در سالن زیبایی خود داشته باشید بنویسید و سپس باید یک پرسشنامه برای ارائه به شرکای بالقوه خود ایجاد کنید که شامل سوالات هوشمندانه و پاسخ به سوالاتی است که شرکای احتمالی نوشته اند. یا متوجه شوید که آرایشگاه شما کم کار است. (تشکیل این سؤالات به درستی برای کشف ماهیت واقعی آرایشگر مستلزم دانستن نحوه پرسیدن سؤالات خاص است.)

6- تلاش برای راضی نگه داشتن کارکنان

حال فرض کنید شما کارکنان خوب و مناسبی را برای سالن زیبایی خود استخدام کرده اید، این پایان کار نیست زیرا به عنوان یک آرایشگر موفق زنانه باید آن نیروی انسانی مناسب را مدیریت کنید.

در این مورد، باید برنامه ها یا روش هایی را اجرا کنید که کارمندان شما را درگیر و خوشحال نگه می دارد. نکته مهم این است که آنها باید همیشه احساس کنند که متعلق به تیم کاری هستند و این حس باید برای آنها حس خوبی باشد.

شما نه تنها باید جلسه ای برگزار کنید یا با کارمندان خود تماس بگیرید و مشکلی را به آنها اطلاع یا یادآوری کنید، بلکه باید روحیه آنها را نیز بالا نگه دارید، مثلاً می توانید با توجه به سن و موقعیت کارمندان خود چند بازی سرگرم کننده برای آنها تهیه کنید.

7- فواید فرصت های آموزشی را در نظر بگیرید

به عنوان یک زن خوداشتغال، برای افزایش درآمد خود به عنوان سالن زیبایی، باید آموزش و کارمندان خود را به طور جدی آموزش دهید و ارتقا دهید. برای انجام این کار، روش‌های زیر را بررسی کنید و بهترین روش را انتخاب کنید که با شرایط شما مطابقت دارد:

ارائه آموزش های زیبایی به برخی از کارمندان جهت صرف در آرایشگاه

زمانی را به افراد جدید اختصاص دهید و خودتان آنها را در سالن آموزش دهید.

یک تکنیک آرایش جدید را به یکی از کارمندان با استعداد خود آموزش دهید و از آن شخص بخواهید بقیه کارکنان سالن را آموزش دهد.

البته اجرای این روش باعث ایجاد حس خوبی در سایر کارمندان نمی شود، اما به حفظ کارکنان با استعداد بیشتر کمک می کند.

8- معیارهای رشد کسب و کار را رصد کنید

درآمد ماهانه یک سالن زیبایی تنها بخشی از موفقیت یا شکست آن را نشان می دهد و کل ماجرا در این مقیاس خلاصه نمی شود. این نکته ای است که بسیاری از آرایشگران محترم چندان به آن توجه نمی کنند.

یک آرایشگر زن موفق به عنوان صاحب سالن زیبایی باید آمار مراجعه کنندگانی که برای اولین بار به آرایشگاه مراجعه می کنند و مشتریان دائمی آرایشگاه را بداند و به آن توجه کند. این اولین نشانه ای است که نشان می دهد کسب و کار شما در حال رشد یا کوچک شدن است.

دو شاخص دیگر برای نظارت بر رشد کسب و کار شما عبارتند از:

مبلغی که مشتریان شما به شما می پردازند.

میانگین زمان رزرو شده توسط مشتریان

برای تمامی موارد فوق می توانید از طریق وب سایت با ما در تماس باشید و همچنین از سایر خدمات مجموعه ملک الوندی استفاده نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 742
  • بازدید ماه : 3,359
  • بازدید سال : 30,784
  • بازدید کلی : 70,505